Olen useamman kevään ja syksyn kulkenut fleecetakissa ja liivissä, joko ohuemmassa tai untuvaliivissä. Nyt kyllästyin ja päräytin lauantaiaamuna kangaskauppaan. Nyt mulla on takki joka peittää myös selän, eikä heti tule kylmä. Juuri passeli näille keleille, jollei tarvii seistä ulkona kaatosateessa.

2054005.jpg

Kaava on käsityökerhon lehdestä, samalla kaavalla olen joskus ommellut itselleni ihan sisälle hupparin, nyt vaan lisäsin pituutta. Ei tarvinnu piirtää uusia kaavoja. Hupun suippo osan vain leikkasin piirtämättä, arpa pelille, mutta tuli oikein loistava! Alareuna on kyllä ihan samassa tasossa, kuvassa nähtävästi on vaan jotenkin kierussa. Vuorina fleece. En ole kukka ihminen ollenkaan, mutta ihastuin heti tuohon kankaaseen, vihreäkään ei ole mun väri, mut toi vaan huusi mua siellä hyllyllä.

Tein myös pojille fleecelakit, mutta ne on kuvaamatta vielä...