Tämä mekko on itselle tehty ja odottaa jo kesän helteitä. Ei siinä nytkään kylmä ollut kuvattavana, mutta toki sitä saisi lämpimämpää olla, kun tuossa asussa painelee kylänraittia menemään.

1242816141_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1242816629_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Titanic ja emäntä poseeraukset

Kankaana on pussilakana josta onkin aikaisemmin TÄMÄ lapsen mekko tehty. Ensin meinasin itselleni takkia, mutta päädyinkin mekkoon, koska kangas on ihanan ohutta ja pehmeää. Kaava on kirjasta Ihanat mekot ja tunikat. Koolla XS ja se helpoin malli. Mekon kaavoista, varsinkin pituudesta jouduin ottamaan aika paljon pois, ja normaalisti ja harvoin mulle mahtuu XS:n vaatteet. Olisin luullut että japanilainen kaava olisi tehty lyhyelle ihmiselle, mutta näinpä ei ollut. Nytkin tämä on kiikun kaakun onko liian pitkä. Kirja oli muutenkin kiva, mutta mun hermoilla ei montaa kaavaa siitä piirretä. Mä kun vihaan muutenkin kaavojen piirtämistä.

Näkyypä kuvissa että kangas on silittämättäkin...

Tein itselleni jo viime kuussa mustan puseron poikani synttäreille. Yritin saada siitä vähän tähän muotiin kuuluvaa. Mä en oikeen oo päässyt tähän muotiin vielä kiinni. Viikonloppuna pääsin viihteelle ja olin kauhuissani baari pukeutumisesta. Mä olin niiiiiiiiiiiiin OUT! Olis kai pitäny pukee tää paita päälle, joka nyt on kuvattu täysin vääränlaisten housujen kanssa. Olis edes vähän näyttäny 2000-luvulle.

1242816919_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänne on pakko pukea alle musta toppi, muuten vilkkuu hihoista, jotain mitä ei haluu näyttää julkisesti ja joissa ei paljon näytettävää ole Nolostunut

Paita on tehty mustasta trikoosta, alakaitale (vähän niinkiu resori) on samasta kankaasta, kaula-aukkoon laitoin mustan resorin. Koko metri, mitä kangasta oli hupeni.