Viimevuoden puolella olin menossa töistä nuorten kanssa erääseen 3 päivän tapahtumaan. En ole mikään käsilaukku ihminen mutta jotenkin matkassa olisi pysyttävä kaikki tarpeellinen. Reppuakaan en jaksa kantaa mukana. (harmi muuten että jäi kutimet mukaan ottamatta, tänävuonna olen viisaampi) Piti siis saada näppärä pikkukassi jossa tarpeellinen kulkisi mukana, aikaa 2 tuntia lähtöön...

Lakanakangas laatikosta otin tämän ihanan kankaan. Vähän väliin vanua ja toista lakanakangasta vuorikankaaksi. Surr...surr... koneella ja olin valmis lähtöön. Laukkuun mahtuu oma, sekä työpuhelin, kukkaro tarpeelliset paperit, kynä ja huulirasva. Pieni pussukka, mutta kaikki naiselle tarpeellinen mukana.

Kotiin oli tarvetta meidän suttupyttyjen alle keittiön pöydälle tapletit. Tätä kangasta olen pyöritellyt käsissäni paljon, ja tiesin että keittiöön oli tästä jotakin tehtävä. Tarpeesta toimintaan, surr surr taas ja valmista on. Mä niiiiiiin tykkään näistä.

Kangas ei ihan riittänyt siksi niihin tuli ruskea raita toiseen reunaan.

Huovutuspajallakin on taas tullut käytyä. Niiden tuotoksia tässä jahka joudan kuvaamaan. Prototyyppejäkin on valmistunut, yksi niistä lähtee naapurin vauvalle, jahka kehtaan mennä tutustumaan pienokaiseen.